domingo, 19 de junio de 2016

Fa anys que escric per diversió, encara que he publicat un parell de novel.les i he guanyat un parell de premis de narrativa. Ara, publicar narracions curtes és difícil.
Fa molts anys, un escriptor consagrat em va dir que "potser" quan hagués publicat quatre novel.les podria publicar un llibre de contes. Per això, i perquè anar enviant-los a premis és una feinada i em fa molta mandra, he acabat pensant que una recomanació que m'han fet vàries vegades pot ser bona: obrir un blog i penjar els contes que escric de tant en tant.
Si més no perquè els que em coneixen em puguin llegir si volen, sense que els hi hagi d'enviar per mail.
Tant si sou amics meus i em coneixeu, com si no, heu de saber que aquí només hi trobareu narracions. Això i prou.
Als meus escrits no els passo el corrector ortogràfic. Ni el polític. Hi ha errors sintàctics i gramaticals, hi ha ideologia, sentiments, sentimentalisme, violència gratuïta i, bàsicament, el que em ve de gust escriure i el que em dona la gana penjar.
Les fotografies que precedeixen alguns dels contes són de la Mercè Rial, amiga i fotògrafa. De tant en tant m'envia algunes fotografies que per diferents motius li suggereixen alguna cosa, i jo escric sobre el que em suggereixen a mi.
Espero que els qui us decidiu a dedicar una estona al blog us ho passeu bé, i que tant si us agrada el que hi trobeu com si no, opineu quan ho hagueu llegit. No demano comentaris positius. Demano sinceritat.
Gràcies per endavant

No hay comentarios:

Publicar un comentario